30 yıl önce Soysal tarafından Türkiye’de ilk kez başlatılan Meçhul Müşteri® Uygulaması ile mağazalar, AVM’ler, bankalar, otomotiv firmaları, yeme içme sektörü, akaryakıt istasyonları, özetle müşteriye birebir hizmet verilen her nokta, mekandan hizmete müşteri deneyimi gözüyle kontrol ediliyor ve ölçümleniyor.
Meçhul Müşteri® Uygulaması, ve Deneyim Araştırmalarıyla mükemmel müşteri deneyiminin sunulması , müşterilerimize sunduğumuz hizmet süreçlerini mükemmelleştirme, fiziksel koşulların gelişimi, kampanyaların etkinliğinin artırılması konularında sürdürülen çabaları destekleyecek bilgiler ve çözüm yolları sağlıyor. Kadroları davranış değişikliği konusunda motive ediyor.
Mağaza Denetimlerimiz, geleneksel olarak merkez kadroları ve bölge müdürleri yoluyla yapılan denetimlerin, tarafsız ve objektif bir gözle yapılmasını sağlıyor.
Benchmark – Sektörel ortalamalarla rekabete göre hizmet analizleri.
Deneyimli, tarafsız uzman denetmenler tarafından mağaza ziyaretleri ile açık denetim yapılması.
Adres: Noramin İş Merkezi, Maslak Mahallesi, Büyükdere Cad. No:237 Kat:1 No:114 Sarıyer 34398 İstanbul
Telefon: 0(212) 212 99 70
Fax: 0(212) 212 38 36
E-posta: info@soysal.com.tr
© 2020 SOYSAL